Enschede - San Fransisco

23 augustus 2014 - Fremont, California, Verenigde Staten

Deze blog is bedoeld om zelf te weten wat we ook al weer gedaan hebben. Maar omdat ik m toch maak, kunnen jullie gezellig meelezen.

Je kunt er voor kiezen om deze zin 'we zijn er' te lezen of toch het verhaaltje.

Na hard gewerkt te hebben deze week, waren we toch best redelijk voorbereid. Ach het gras is niet gemaaid en planten die weg hadden gemoeten staan er nog.
De reis naar Schiphol verliep goed, op de trein gezet door pap en mam. Op Schiphol om geboekt naar een vlucht eerder, vanwege slecht weer en krappe overstap.

De vliegreis is vooral leuk samen te vatten in de maaltijden die we kregen;
1. Yoghurt en muesli
2. Avondeten
3. Ijs
4. Lunch

Auto opgepikt, een Chrysler 200. Leuk zink, met 15 krassen en 2 deuken.

Nu aangekomen in het hotel. Best wel moe, ook al is het nog maar half negen. In nl is het al half vijf, bijna 24 uur op.

Nu al gemerkt dat hier alles groter en meer is. De blikjes automaat geeft alles dubbel. Jeuj! Cola party.